Cum se va face comerț online în 2018 – analiză




Comerțul online mizează din ce în ce mai mult pe tehnologii avansate, capabile să personalizeze experiența fiecărui client în parte. Magazinele online trebuie să țină pasul cu cele mai noi tehnologii, iar anul 2018 anunță o serie nouă de trenduri.

Dacă anul 2017 a văzut o creștere semnificativă în utilizarea asistenților virtuali, aplicațiilor web și inteligenței artificiale, anul 2018 se va concentra și mai mult pe îmbunătățirea experienței utilizatorului, potrivit unei analize RTB House.

În 2017, inteligența artificială a câștigat mult teren, iar potențialii clienți au așteptări din ce în ce mai mari. Viitorul aparține brandurilor care folosesc servicii digitale pentru a răspunde așteptărilor clienților cât mai eficient. Nevoile acestora și istoricul de căutări reprezintă cheia personalizării eficiente, pe baza soluțiilor inteligențelor artificiale.

Prezență pe toate canalele 




85% din cumpărătorii online încep o achiziție pe un dispozitiv și o finalizează pe altul, potrivit Google. Acum cele mai folosite dispozitive sunt smartphone-urile urmate de desktopuri, iar în viitor se va migra la ecranele televizoarelor și la căștile VR. Utilizatorii folosesc deja o varietate de platforme pentru a găsi produse și servicii, pentru a compara prețuri și pentru a verifica review-uri.

Căutarea de informații este o parte esențială a procesului de cumpărare

Acest lucru se poate întâmpla în orice mediu digital. Marketerii sunt conștienți că trebuie să fie prezenți pe toate canalele, dar distribuirea bugetului pentru fiecare tip de dispozitiv este o provocare imensă, se arată în analiza citată.

Brandurile trebuie să gândească eficient investițiile, în funcție de o serie de factori

Citeste mai mult: starupcafe.ro





Was This Post Helpful:

0 votes, 0 avg. rating

Share:

admin